Sommar


Hittade denna bild i mammas mobil, jag och min guddotter och "systerdotter" Josefin i somras när skruttan bara var några månader <3 så skulle det hända Johanna något så är jag den dem vill ska ta hand om deras dotter, det är en stor ära för mig och jag är så glad för hon är bland det sötaste jag någonsin sett.
Det här är hon nu liite större :) den här bilden är från hennes Mamma Johannas blogg och min "storasyster".

Så söt!

Just nu är jag rätt trött och seg.. vet inte vad det är med mig faktiskt. Har mått rätt dåligt idag och vet inte riktigt vad det beror på. Jag somnar typ hela tiden bara jag lägger mig ner nånstans fastän jag sov mycket inatt.. jag trodde att det här var över för längesen? vill inte må så igen.. jag lever just nu på alla planer på framtiden som jag och mina barndomsvänner har, vi kommer verkligen att hålla ihop, livet ut. Och i sommar ska vi till någons landställe och fira midsommar tillsammans och spåra gaaalet. Att veta det är något som räddar mig nu. Menmen, tänka positivt vare. Imorn är jag ledig eftersom det är en röd dag, på tisdag börjar jobbet och det ska bi kuul.
Idag har jag övningskört med Pappa i flera timmar och sen storhandlat med honom. Det är typ det enda jag har gjort förutom att prata i telefon med Astrid ett litet tag.
Nu ska jag försöka ta mig en liten promenad faktiskt, orkar inte ligga ner och vara trött längre!
Seeyah!
/Pelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0