Yez siir

Nu är jag hemma från en mysig fika inne i stan med Astrid, det blev 60 som vanligt och vi försökte iaf vara lite våriga och sitta ute, men vi var stelfrusna när vi gick därifrån.. inte än alltså :( men snart så!
Min helg då, i fredags var jag på jobbet i från 9.30 - 15.30, så pengar blev det iaf men jag var helt död i huvudet efter kryssningen! Men det var bara o kriga, vid halv 4 mötte jag Sara från blackanklassen och tog en mysig fika, pratade minnen och så köpte jag biljett till deras skiva nu på onsdag "Jag kom precis ifrån.." jag kommer iofs komma typ ifrån ridningen :P men tror att det blir nått annat alltså.. resten av kvällen var jag bara hemma och kollade på TV med familjen och Marie, mammas kompis, som var här i helgen och skulle på inredningskurs med mammsen. Igår så körde jag och pappa inne i stan till djurgården och rosendalsträdgårdar och fikade. På eftermiddagen så kom felix hit och vi tog en promenad och pratade lite, sen åkte vi hem till honom och han lagade good mat till oss <3 kyckling, potatis och bea, mums! Sen kom hans syster hem och vi kollade på el clasico, Barcelona - Real Madrid, haha! Inte för att jag kollar på sånna matcher annars, men nån gång måste man väl lära sig! Det var mysigt iaf med massa godis och mumsigheter. Vid 12 skjutsade han hem mig och jag satte mig och kollade på TV med pappa ett tag sen somnade jag gott.
Idag har jag då varit och fikat med astrid och bara degat hemma :)
Tillägg från gårdagens inlägg, dem gamla disneylåtarna är sjukt bra egentligen.. till skillnad från dagens disneyskit.
Barndomsminnen iaf :)
Nu ska jag fortsätta att kolla på Wallander, ha en mysig kväll människor!
Puss/ Pelin♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0