And so it starts

Har varit på bio ikväll med min bror och mina sisters Simon, Lovisa och Sofia !
Det blev valentines day ^^ haha, trodde först att det skulle vara amerikanskt klyshigt flumm, men icke sa nicke, tom simon gillaren tror jaa ;)
Jag rekomenderar er att se den iaf, det är typ aaaasmånga kända skådisar i den som gör det roligare, skådisar som:
Jessica Alba, Jessica Biel, Jennifer Garner, Queen Latifah, Anne Hathaway, Emma Roberts, Julia Roberts, Jamie Foxx, Ashton Kutcher, Patrick Dempsey och Taylor swift (som är så jääääääääääääääävla underbar och snygg!) Helt enkelt, en underhållande film :)
Nu sitter jag och tittar på TV och en sak ska jag säga er, jag har gjort lite boknningar av saker.. men det får ni veta senare ;)

And in the end it´s all about those three words.... Let´s get naked!!!
Pussssss
//Peliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0