Hate to say i told you so

Jag är verkligen bra på att genomskåda människor och veta redan i förtid vad som kommer att hända, grattis till mig? haha. Vänner är inget som man bara kan byta ut, om man kan göra det så är det nått som inte står rätt till. Menmen, man lär sig av sina misstag och jag har lärt mig så extremt mycket av allt som hänt på senaste, i slutändan måste man ta sig själv i första hand för att kunna ta sig vidare. I knoow that now :)
So, hate to say i told you so
Har varit hemma och kollat på Mästarnas mästare & Vinterspelen med familjen, haha jag älskart! Båda programmen är bra! Jag är ju en liten idrottare längst där inne.. jag kunde faktiskt ha blivit stor ;) men man gör val här i livet ^^
Nu kollar jag på so you think you can dance och ska alldeles strax ut på en promenix!

Btw så kom det upp planer om att åka till London i mars, Jag, Lovisa och Sofia. Hittade resa och boende för 400 spänn??? åker onsdag kväll - lördag morgon. Vore så jääääääääävla skönt att komma bort och åka iväg med mina sisters! Vi håller tummarna för att det går igenom!
Men nu blir på med mjukisarna och jackan och ut i mörkret !
Godnatt folks!
Puss / Pelin

Kommentarer
Postat av: Hanna

London låter verkligen inte helt fel i mina öron! Kom Kom Kom!!

2010-02-10 @ 16:08:29
URL: http://ignitoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0