Min dag om man ska vara konkret som det heter

08.10 - 09.10 = Specialidrott
-
Hur man tejpar skador, AJ vad ont tejpen gjorde att ta bort..


12.30 - 13.30 = Massage !!
- Så jävla skönt det behövde jag verkligen.. jag somnade.. Världens bästa lotta<3



14.45 - 16.00 = Idh B, Spinning medelnivå på friskis & svettis!
- Lite snabbt miljöombyte efter den sköna lugna massagen, men jag körde hårt iaf! Kul var det!
18.30 - 19.30 = Ridlektion, utomhus!!
- Har saknat o komma ut till stallet.. det var skönt att vara tillbaka i den lugna miljön, fastän det va snöoväder och en massa snö på banan så vare kul, jag var dock slut i kroppen efter spinningen och hästen jag red är räätt så stark, haha, kleniselin.


Har inga bilder när jag rider på min bärbara.. tyvärr =) har bara på min söta polle
Kort och konsivt, typ inte men.. :)
Men det viktigaste av allt. JAG HAR HELG NU, wohoo!! Och imorn äre som sagt frukost dejt med hanna :)
Såå.. "fredagsmys" haha :)
Sov gott folket, hoppas att ni också har en bra vecka!
// Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0