Sweet dreams


Jag är stolt över mig själv ikväll, den här bruden tog sig nämligen ut till kungsängen och red utomhus i 1 timme i 19 minus grader!! Jag höll på att dö några gånger av köld men lite får man väl stå ut med! haha, såå imorn börjar jag seeent och har då sovmorgon så jag ska sova läänge som jag nu gjort mig förtjänt av! På Idh B idag hade vi dessutom lågintensiv träning (= lägre tempo, längre tid). Så vi körde dopp-boll, innebanndy, åkte inlines runtrunt, badminton och sen stretch. Vi hade på oss pulsklockor och våran puls skulle ligga mellan 100 - 150, översteg vi fick vi sätta oss och ta det lugnt.. det är ju assvårt att kunna lira innebandy eller dopp-boll eller vad som om man inte får ta i ju :P fighting spirit liksom.. haha. Aja, det va värt iaf, jag har kommit igång bra nu!
jävligt seriösa bilder, men vem har sagt att ridbyxor inte är sexiga? ;) vare inte så, piska, läderstövlar och kavaj? hahahah
Nu ska jag soooova, imorn har jag bara ensamble.. me like !
Sweet dreams!
jag tänkte lägga in en låt som jag ville hedra alla haitioffer med.. men bloggen fuckar så jag kan inte lägga upp videoklipp eller redigera mina bilder... hmm. Aja! Sova vare!

Goooooooooooooooodnatt !
// Pelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0