Trötter

Tjoo party people!
Det är inte jag idag kan man säga. När jag skulle ta mig till skolan så var jag på bra humör men det ändrades snabbt när jag inte fick gå på bussen för att bussen var "överfull" jo tjena.. jag hade kommit in i mitten. Lite roligt bara att Hanna klev av bussen jag ville på när jag va på mitt bästa humör ^^ haha.. nee men jag tog mig hemåt igen och satte mig och skickade in mina fotouppgifter till min lärare och sen satt jag läänge och pluggade körkortsteori, snart så mina vänner, är jag ute och far på vägarna, höhö, gjorde distanstest på nätet och jag hade bara 5 fel så jag hade blivit godkänd om det varit teoriprovet!! tjuhuu, dagens lycka :)
// Pelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0