Det är inte styrkan som avgör slaget

Det som stör mig mest just nu, är människor som ligger där nere på botten, gråter efter bekräftelse, klagar på hur dåligt dem mår, men inte vill ta sig därifrån. Vad kan man göra då? Ensam är stark, man måste kunna vara för sig själv, tänka på sig själv och inte bry sig för mycket om vad andra tycker och tänker, samtidigt som man inte ska vara egoistisk och stolt. Men hey you, you´re coming nowhere with that attitude. Cheer up!
Jag har ändrat mina värderingar lite här i livet, men det är inget jag kommer att skriva om här. Sen kommer jag nog inte att blogga så jättemycket mer efter det här. Lägger in lite bilder och musik då och då, lägger in låttexter som beskriver min dag bäst typ och ibland om det är en riktigt bra dag, kanske jag slänger in nått inlägg :)
Nu ska jag plugga lite, snartsnartsnart..!!!

"Det spelar inte så stor roll att man kan och vet, som att man vill och törs"



// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0