Why even bother? It´s not worth it!

Helluue!! Vaknade idag och för första gången på läääänge känt mig pigg och haft lust att verkligen gå upp! Det var otroligt skönt. Jag gjorde mig en rejäl frukost och satt länge och njöt av den. Smart som jag är så kollade jag även SL innan jag åkte till skolan och ja, alla pendeltåg va inställda. Så, det va bara o bita i det sura äpplet och ta bussen till rissne och åka därifrån och bussen va KNÖKfull. Stod nästan tryckt mot framdörren, men jag skulle med! :P haha. Men som sagt, som alltid nu så är allt försenat och jag hade en tid hos rektorn idag som jag inte hann till så jag fick en ny tid senare på dan och hade då plötsligt lång tid på mig att hitta på nått, så jag tog en sväng på götgatan och handlade 2 söta tröjor och ett par "halv" lackleggings, måste nästan lägga upp en bild på dem för att ni ska förstå, skiiitsnygga va dem. Dem behöver även extrajobb på bik bok varannan helg så ja ska skicka in CV, det vore lite skoj :) jag har ju mitt jobb på la banken men det är ju inte på helgerna såå. Jag tog mig till skolan och hade lite möten sen vare religion, en oseriös lektion tack och lov så vi satt mest och flummade. IV valen va inställda idag också för att det var debatt i aulan som även spelades in, sänds på onsdag SVT 24 typ. Det blev lite segt och några av oss kände att vi ville gå men eftersom dem spelade in så gick det inte. Haha, då utlöses tjuvlarmet så att alla börjar garva och då sprang vi ut. Dem var duktiga och det var intressant att lyssna på dock, heja miljöpartiet säger jag bara!
När jag kom hem så slocknade jag i soffan direkt! Va så himla trött och vaknade av att mamma och pappa satt brevid mig, haha, rolig känsla. Vi åt middag och kollade på Navy CIS och 2 1/2 men och jag o mamsi spelade rock band som vi börjar bli grymma på nu alltså, vi spelar väldigt ofta nu, haha, skrattar jämt :) Sen tog jag en promenad med min favorit Hanna, det va riktigt mysigt och jag kände mig lugn när jag va med henne, så som det ska vara :) Vi ska på "frukost dejt" på torsdag innan hon börjar skolan, jag kommer att vara en zombie innan jag får kaffe haha, men det kommer blir mys.
Nu ligger jag och kollar på Scrubs och ska snart sova. Börjar 12 imorn och vi ska till ett hinduiskt tempel med religionen, lite skojjit att se såå, sovmorgon för mig :)
Nu äre dags att sova och kom ihåg, vänner är den familj vi själva väljer! Jag är lyckligt lottad som har den stora familj jag har och skulle aldrig önska mig något annat.
Godnatt folk, sweet dreams :)
Puss / Elin
Jag och H på allsång på skansen sommaren 2007 <3
Ge mig sommar NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0