It makes me sick

Haha! Kom till skolan idag, satte mig hos Iris och skrev Religionsprov. Hon är så underbar haha, provet gick bra! Vi hoppas på att han gillart iaf :) det skönaste med Iris är att hon snackar med en, går ut och röker så att man sitter helt själv där inne? och då kan man ju fuska om man vill det, (om man nu gör så) sen när jag är klar så får jag gå med pappret till min ordinarie lärares fack, på vägen kan jag alltså sätta mig ner och kolla på pappret och skriva om allting! Haha, hon vet om att man inte får göra så men hon är så söt. Efter det vare ensamble i 2 och en halv timme. Nu ska vi börja planka egna låtar och ta med dit för att spela! Idag tog Niklas med sig Frank Zappa _ Joe´s Garage! Haha, hans kommentar när han satt bakom trummorna och skulle visa Ylva hur man skulle spela var bästa idag nr 2:
- Nämen alltså vaddå det är skitenkelt, kolla, det är asenkelt... FYFAN VAD SVÅRT DET ÄR!!!! Haha, allting blir roligt när alla är trötta. Så där fick vi oss ett skratt, men bästa nr 1 var när vi skulle sudda ut tabsen på whiteboardtavlan och skriva dit våra egna och vi inte hittar nått sudd så vi alla sätter oss och lirar igen och när jag kollar upp från pianot så har Pontus tagit en PIANOstol och står och suddar tavlan med!! hahah, jag trodde att jag skulle döö!! Och pricken över Iet så kommer våran lärare in precis efter han är klar och SÄTTER sig på stolen, vi bara asgarva allihopa och han fatta ingenting, ni ska få ett videoklipp på när Pontus suddar, beware av mitt garv.. jag kunde knappt andas, skrattade så sjukt mycket! haha men det bjuder jag på! Var iaf en sjukt VÄRD ensamble lektion. Imorn är jag ledig också.. det är otroligt skönt. Ska ut till bålsta och träffa Robin som hjälper mig fixa tillbehör till kvällen. 16.15 äre dans och imorn äre ragga! Hur kul som helst ska det bli. Direkt efter det så ska jag göra mig iordning och åka till skolan för att möta upp alla som ska till Nora. Det är 19 - års middag + fest som gäller imornkväll, så håll i hatten gott folk! Dessutom har jag huset för mig själv i helgen, otroligt skönt :) Nu ligger jag bara i min säng och känner mig ensam? Vad är detta nudå?


lägger in en dikt som jag älskar just bara för att den är så rätt och så bra:

I hate the way you talk to me. And the way you cut your hair.

I hate the way you drive my car. I hate it when you stare

I hate your big dumb combat boots. And the way you read my mind.

I hate you so much it makes me sick - it even makes me rhyme.

I hate the way you're always right. I hate it when you lie.

I hate it when you make me laugh - even worse when you make me cry.

I hate it that you're not around. And the fact that you didnt call.

But mostly I hate the way I don't hate you -

not even close,

not even a little bit,

not even at all


- 10 orsaker att hata dig



// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0