Friday night live

Nu har jag inte skrivit på ett tag, jag är en periodbloggare. Ibland väldigt ofta ibland inget alls! :P
Men iaf, gårdagen var tänkt att vi skulle gå ut jag, izzi och steffi men jag kände att jag var hur trött som helst efter dansen och så var jag sjukt otaggad. Man behöver ju faktiskt inte gå ut HELA tiden? iaf. Så tjejerna drog ut vet inte vart och jag mötte min kära vän simon i spånga centrum för att köpa godis, läsk och pizza. Mahah, tjooockis!!  Vi mötte typ hälften av alla vi känner i spånga på Ica? klockan halv 8 en fredagskväll :P inte bara jag som ville ta det lugnt.. iaf! Vi käkade på pizzerian och satt och kollade på Let´s dance på tv dom hade där, hahah, we´re the best simon! Vi drog till videobutiken för att hyra film där vi stod minst en halvtimme för att simon inte kunde välja!!! Jag valde sommaren med göran och simon valde mellan brüno och död snö, tillsut blev det död snö, en skräck "komedi" - Den bästa norska, nazi, zombiefilmen som någonsin har gjorts? nog den enda också :P Där fick vi oss ett skratt! Så det bar av hem till honom där vi körde rock band och kollade på filmen(rna) jag såg bara lite av död snö.. jag hatar sånna filmer!! :P Menmen, efter 17 års vänskap så lugnade han mig lite iaf! :)

Idag ska jag förmodligen ut med tjejerna dårå.. min kropp är rätt trött och otaggad, men det ska fan bli bra :) Idag ska jag boka lite olika saker som ska styra upp mitt liv och kollar just nu på Bean på tv, mihi ! hahah.. kommer aldrig att tröttna ! Menmen, om vi ses ikväll så ses vi i dimman!
Hare gott folk!
PUSS

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0