On top of the world

Utgång ikväll med mina tjejer! You´re the best! Vi får väl se vart det bär av!

Gårdagen iaf, jag hade dans och det var SÅ JÄVLA KUL! Haha, som min lärare säger, "ni måste känna old school groovet i hela kroppen" "goofy" haha. Men det gick hur bra som helst och vi hade stört kul! Efter det gjorde jag mig iordning snabbt (fick byta om och sminka mig på dansen.. hann inte hem emellan) drog förbi ica och köpte blommor sen bar det av mot skolan och jag måste säga, jag undrar vad alla musikare gör på sina helger? Kl va halv 7 en fredag och dom va fortfarande kvar? haha.. iaf, mötte upp alla som var med på samma present. Ella hade med sig en stor korg där vi alla hade bidragit med olika saker, så korgen bestod av:
* Vitt vin
* Blommor
* 2 Teaterbiljetter
* Presentkort på 200 på en bokhandel Ellas pappa äger
* 2 Böcker

Nora gillar sådant så det var en toppen present till henne! Och jag hade äntligen fått mitt körsbärsvin! Som jag längtat. Vi gick dit och det var jättetrevligt. Hennes föräldrar är konstnärer, KG Nilsson heter hennes pappa, googla det, jag blev helt chockad! Dom bodde i en takvåning precis vid slussentorget och dom hade 3 stora panoramafönster ut mot slussen och vattnet, helt sjukt! Vi fick även se hennes pappas arbetsrum, helt sjukt.. takfönster hela vägen och mördarbelysning! Helt galet... Tydligen hade Evert Taube bott där innan också? Galet. Iaf, vi åt jättegod mat och efterrätt och alla blev lite runda om fötterna. Steffi va på Nype och ville stanna länge och självklart, så väntar jag tills hon vill gå så att vi åker hem tillsammans. Jag mötte Isabelle vid slussen och vi va på väg till Helens krog men ändrade oss för att vi hade så mycket att prata om.. så vi åkte till café 60 ist och satt där och myste! Vid halv 2 mötte vi Steffi vid centralen och vi väntade på bussen. Min bejbii va ledsen.. och jag hade burit runt på mina danskläder hela kvällen så hon fick låna mina dansskor och mina stora mjukisbyxor för att hon inte skulle frysa. Nattbussen kommer inte så vi får vänta läänge och då stöter vi på Adde, Alex Erik och nån kille jag inte minns namnet på.. haha. Dom va smått berusade :P men glada som vanligt och Adde blir så himla mammig och gossig när han är full haha. Bussen kom efter 40 min och när vi satt oss slocka steffi nästan direkt. Det blev pepp och deep talk med adde på bussen, han tycker att jag ringer honom för sällan.  Promenaden från bussen hem var den värsta någonsin typ.. jag kände inte mina fötter! Det var inte skönt! Väl hemma åt vi en massa, spelade rockband och pratade typ hela natten. Vi vaknade sent idag och det var svårt att ta sig upp! Det blev pizza till frulle haha! Sen har vi bara tagit det lugnt hela dagen, sjungit singstar och spelat piianoooo!! Nu är teffii på väg hit igen för att tagga inför kvällen, och isabelle håller på att spåra ur hon är på väg ner i spagat hahah. Menmen, vi får se vart det bär av senare iaf :) Jag ska iaf ta hand om min flickor ikväll. Hoppas att ni får en bra kväll :)

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0