Skola imorroon

Amen heej. Haha som sagt så uppdaterar jag inte så ofta, jag skriver mer när jag känner för det.
Skola imorn då, det är blandade känslor. Det ska bli skönt att få in den gamla rutinen och komma igång med saker! Sen så hoppas jag sååå hårt att den sista terminen blir den absolut bästa. Detta år går jag in för på nytt, allting ska bli annorlunda. Men det är ju en massa skivor och grejer som ska bli så jävla kul ! Ser verkligen fram emot det.
Heja Elin, säger jag bara, haha!

Gårdagen började ganska lungt, jag äter ju fortfarande penicilin så utgångar på kvällarna går ju bort. Dessutom får den här jävla medicinen mig att må illa och inte kunna äta.. det är den vanligaste biverkningen så jag får väl leva med det. Jag mötte Felix i bromma och vi åkte in till stan för att kolla på hörlurar till honom, han hitta ett par sjukt snygga helröda på rea, grymt bra ! Vi gick runt lite, åt mat på kungshallarna och vi åt indiskt (som jag iofs ALLTID äter där, och då menar jag verkligen ALLTID!) vet inte varför det blir så, bara tycker att det är så sjukt gott + att det är gratis refill, haha. Vi pratade & åt, väldigt mysigt! Vi åkte hem till mig en stund sen var jag tvungen att ta mig ut till incest ön som Felix kallar det, haha, kan säkert stämma, ekerö alltså. Så vi tog sällskap till bromma och han väntade med mig tills bussen skulle gå på donken. Där träffade jag Adam från min klass i blackeberg, gudars vad längesen det va jag gick där! Vi sa hejdå och jag åkte ut till kära fam. Sköld och alla andra som va där. Vi spårade som vanligt och hade hur kul som helst ! Lovisa och Isabelle ville kolla på nån konsert som gick på TV, haha, jag va inte taggad att se på Opera så jag och simon flummade istället. Kom hem runt halv 2 och kunde verkligen inte somna ! Vet inte vad det beror på men..
Mami väckte mig halv två idag och tyckte att jag skulle gå upp, (måste ju äte min medicin morgon och kväll så det var ändå rätt bra). Idag har jag verkligen tagit det sjukt lungt! Träffade min bebbo Steffii ett tag och tog det bara lugnt, hoppas att du inte blir sjukt hjärtat mitt. Efter det blev det project runway, en massa morötter och varm mjölk, jag tycker att det är så gott! Men nu ska jag samla mina sista krafter och låta deprissionen över att skolan imorgon välla ut och sedan ta nya tag !

Byyeeee folks !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0