Strömavbrott

Helluuuu.....
Idag har det verkligen bara varit en seg dag. Jag är fortfarande inställd på att det är thailändsk tid, inte lika mycket dock, men ändå lite. Haha, iofs äre väl till min fördel då jag blir trött runt 8 - 9 på kvällarna, min dygnsrytm är ÄNTLIGEN normal, haha :P menmen.. man vill ju inte bli trött när man är ute på kvällarna så då blire väl till att ställa om till det vanliga. Igår segade jag bara hemma.. hade ont i huvudet vilket jag har idag också + att det är så heeeeemskt kallt ute. Dagen innan det va ja på en inflyttningsfest i årstadal, inte så mycket folk men det va kul! Efter det tog jag tvärbanan hem till Felix och sov där :) vi gick upp rätt tidigt då han skulle träna med sin mamma på morgonen så jag ringde pappa och han hämtade mig i spånga sen så åkte vi in till stan och lämnade mina anställningspapper på Nordea som skulle in då, yey, jag har kvar mitt jobb!! Jag mötte upp Steffi en timme senare och vi drog en fika sen bar det av hemåt :) på kvällen vare tänkt att jag skulle gå ut men alla skulle till olika ställen och jag va inte jättesugen på att dansa så jag stannade hemma och somnade tiiidigt istället vilket va sköönt.
Nu har typ hela bromsten strömavbrott :P dock äre på olika ställen hela tiden. Mitt rum va utan ström inatt men den kom tillbaka imorse, köket hade dock ström då hela tiden men nu är den borta, nu fungerar tvn i vardagsrummet men inte den där uppe, haha. Får se vad som händer till slut :)
Menmen.. nu ska jag fixa iordning mina saker sen ska jag dra mig in till Stan och träääna! Måste komma igång nu, INTE OKEJ!
Ikväll vet jag inte vad som händer, det är ju skola imorn... menmen :)



Jag & Johanna för 2 veckor sedan, jag vill tillbaka..
Mitt paradis på jorden

Letting go of all of the ones who hurt me
Cause they never did deserve me
Can you imagine me?
Saying no to thoughts that try to control me
Remembering all you told me
can you imagine me?
Over what my mama said
And healed from what my daddy did
And I wanna live and not read that page again..

Being strong
And not letting people break me down
You won't get that joy this time around
Can you imagine me?
In a world where nobody has to live afraid
Because of your love fears gone away
Can you imagine me?

Imagine me, being free, trusting you totally finally I can...
Imagine me
I admit it was hard to see
You being in love with someone like me
..





But finally I can...
Imagine me


Letting go of my past
And glad I have another chance
And my heart will dance
Cause I don't have to read that page again


// Elin

Kommentarer
Postat av: Liselotte (Unlimited by L)

Härliga thaibilder=)

och kirk såklart. vilken kung. underbar låt!

2010-01-06 @ 20:30:32
URL: http://unlimitedbyl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0