We all need somebody to lean on

Gick jag till skolan idag enbart för att sitta vid ett piano i en timme och "planka" en låt? Svar JA, det gjorde jag nog.. Det kändes rätt ovärt när jag gick utanför skoldörren och kände att en skinnjacka inte alls räckte som jag trott när jag gick hemifrån.. menmen, man kan alltid vara efterklok! Annars har jag vilat rätt mycket idag, kände imorse att jag inte va helt 100 så jag ville inte chansa och bli sjuk IGEN. Det vore dessutom ett stort misslyckande om jag blev det, då har jag försummat nästan en vecka utav god mat för illamående av penicilinen.. Nej nu klagar jag för mycket! Jag kollade nyss på Glee med mami och papi på TV (fastän jag redan sett alla avsnitt på casttv :P) Imorn är jag ledig och då blire att handla saker till projektarbetet, DANS och resten skriver jag om sen :) jag har en hyffsat planerad helg iaf, iofs för mycket på lördagen.... vet inte riktigt vad jag ska göra, hemmafest eller krogen? hmm.. aja, det löser sig! Nu ska jag lyssna på lite musik och ta en promenad ute i kylan!

Jag slänger in en bild på min UNDERBARA OCH FINASTE älsklingspeffi:

(hmm.. vet inte varför bilden blir sne men.. ni får vända på huvudet)
Så här glad var hon när jag va och prova mjukisbyxor till min dans, haha! Och där satt hon ett braaa tag! I´m making up too you in the weekend! haha, men promenad vare!


Sometimes in our lives we all have pain
We all have sorrow
But if we are wise
We know that there's always tomorrow

Lean on me, when you're not strong
And I'll be your friend
I'll help you carry on
For it won't be long
'Til I'm gonna need
Somebody to lean on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0