Wooork

NU har jag jobbat klart för idag och jag kan säga att jag är grymt trött i huvudet.. Men jag har två st unga sköna människor som också "extra" jobbar fast med ambitioner att verkligen börja jobba här, att sitta och prata med vilket är väldigt roande! Dem visade mig "godislådan" där vi ska lägga en massa godis som vi ska äta när vi jobbar, haha! Alltså, man får plocka där när man vill. Vem kommer att vara där oftast?
Något som slog mig idag var när jag satt och reggade och jag hade skrivit in ca 200 st födda mellan 1935 - 1970 så helt plötsligt kmr det en med pers nr 910511?! Jag kan säga att när jag såg det så kände jag mig gammal..pensionssparande liksom? Men vill man vara på den säkra sidan så :) haha!
Nu ska jag iaf bege mig hemmåt. Antingen så ska jag till Freja på Ekerö ikväll för chillkrök eller så blir det att vara hemma, ta det lugnt och sova tidigt. Min kropp säger Ekerö, min hjärna säger sova.. såå. Jag tror att jag behöver få sova ut åp riktigt.. menmen. Resten av veckan blir det jobb och på fredag ska jag som sagt ut och fira världens bästa Isabelle!
Min sista önskan nu är att pendeltågen INTE har fuckat sig så att jag kommer hem fort..! Haha.
Hare braaa så länge!
Puss /Pelin

(blev nått konstigt med publiceringen.. menmen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0